Feb 12, 2010



Happy Birthday Bunny :*

3 comments:

  1. Nojah -jänes.
    See jänes näeb enamvähem samasugune välja nagu see jänes, mille ma kunagi metsast leidsin (olin veike poiss).

    Sain kohe aru, et tegemist on väärtusliku leiuga, sest ega surnud jänesed just iga päev metsas ei vedele.

    Nüüd tuleb mängu see asjaolu, et enne jänese leidmist olin ma näinud oma klassivend indreku juures jänese käpast tehtud väikest puru pühkimise harja. Oli siuke väike hari...

    Kuna nüüd oli ka minul kasutada terve surnud jänes , siis oli loogiline, et mõtted läksid kohe sellele harjale, mida ma näinud olin. Mis omakorda viis selleni, et kaalusin, kas saaksin jäneselt taskunoaga midagi sellist eemaldada, mida võiks samuti harjana kasutada.

    Selleks ülesandeks näis kõige paremini sobivat saba.

    Asusingi siis saba kallale...-mis peale väikest pusimist ka lahti tuli.

    Kuid saba näis kuidagi niru -hõredavõitu ja kahtlane. Harja moodi see igatahes eriti ei tundunud. pealegi haarasid mind südametunnistusepiinad, et olin jänesel saba ära lõiganud. Sabalõikamine tundus kuidagi räpane ja mitteaustav.

    Lugu lõppes sellega, et otsisin järgmine päev selle jänese metsas uuesti üles ja panin saba tagasi jänese juurde.

    Siis hakkas kohe kergem.

    Selline õpetlik lugu täna...

    ReplyDelete
  2. Kena lugu :)
    Aga tegelt on ju teada tõde, et jänese käpp on kõige parem kulla puru pühkimiseks...

    ps. pildil olev jänku magab

    ReplyDelete
  3. Kui ma oleks jänes, ja mul oleks vaja magada, siis ma roniks vähemalt puu otsa. On väga hooletu magada nimodi otse puu all, kus iga jahimees ja rebane su õnneks võib võtta...

    ReplyDelete