Jan 16, 2010

Old Gold

Old Gold will be about ... older things.

9 comments:

  1. Super lahe foto! :)
    Selles on midagi plakatlikku; no ... ütleme 1930.-40.aastatest.

    ReplyDelete
  2. ... ja plakati nimi on "roosiline tulevik"

    ReplyDelete
  3. Nojah. Tore küll. Aga see pilt on täpipealt samasugune nagu need pildid, kus pioneerid ja muud kommarid koos Leniniga helgesse tulevikku vaatasid. Kas kommunistlik rakuke tõesti elab?

    Vaata ja võrdle: http://scrapetv.com/News/News%20Pages/Everyone%20Else/images-3/lenin-october-revolution.jpg

    ReplyDelete
  4. ja jaa, need väliseestlased on siin kõige jubedamad! ära nyyd muretse, ma suhtun sellesse vabalt ja kerge huumoriga, nagu mu vanavanemadki, kui neid vene ajal taga kiusati.

    ReplyDelete
  5. Asjadest!
    Ära nüüd igal pool ka tonti näe! Sarnaseid plakateid tehti nimetatud ajastul igal pool; nii NSVLis kui ka nt III Riigis (isegi vastav võrdlusnäitus on tehtud). Kui hakata vaatama vastava aja Eesti plakateid, siis on nendeski palju sarnasust eelnimetatutega. Selle asja nimi on AJASTU VAIM ja minu arust annab see foto ajastu vaimu väga hästi edasi (koloriit, pilk, poos, kompositsioon). Pildis on aga ka vahedat irooniat, mis annabki tunnistust sellest, et tegu pole totalitaarse riigi propagandaplaktatiga, vaid väikese huumoriga; kui soovid, siis kunstiga.

    Nii et tuult tiibadesse, Katarina!

    ReplyDelete
  6. see pilt on fantastiline! Kompositsioon, toonid, modell ;) kõik on super! Ma ei saa aru, kuidas keegi võib siin midagi negatiivset näha. See on lausa totter. Sedasi on küll vist elu raske elada...

    ReplyDelete
  7. HAHA!!! Mina tegin veel selle pildi. Ja mul oli tõesti-tõesti mõtetes mu suur armastus LENIN!

    Ps. Marx meeldib mulle ka! Võitlus ei lõppe enne kui kõik inimesed on saanud vabaks!!!

    ReplyDelete
  8. Issand, sina tegid või?!
    Ma mõtlesin, et keegi professionaalne fotograaf! Kristal on silma ja annet. :)

    ReplyDelete